سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ شال سفید سپهر ساتیا

دانلود آهنگ شال سفید سپهر ساتیا با دو کیفیت متفاوت به همراه شعر این آهنگ

دانلود آهنگ شال سفید سپهر ساتیا

Downloiad New Song سپهر ساتیا شال سفید with two Qualities (128,320)


وقتی که دلتنگم پی ماهم
میتابه وقتایی که بیتابم
تو خواب دیدم پیش من هستی
هستی ولی وقتی که من خوابم
چشم سیاهت یادمه هر روز
این مردُ دلتنگ خودش کرده
شال سفیدت دل نکند از من
موهامو همرنگ خودش کرده
از شبی که جاده بردت
هنوزم دنبال فردام
اگه شب انقد بمونه
نگران شب یلدام
ولی خب عیبی نداره
اگه هرشبم یه ساله
یادگاریتو که دارم


nikomusic.ir


دلخوشیم همین یه شاله
گفتی چشات قشنگه وقتی که میبینمت
چشمامو نذر کردم به حاجت دیدنت
میگن که توی پاییز امید اومدن هست
نیومدی تو این شهر غرور بارون شکست
از شبی که جاده بردت
هنوزم دنبال فردام
اگه شب انقد بمونه
نگران شب یلدام
ولی خب عیبی نداره
اگه هرشبم یه ساله
یادگاریتو که دارم
دلخوشیم همین یه شاله


شال سفید از سپهر ساتیا